wow

Direktlänk till inlägg 11 juni 2007

lvl 40

Av Calle - 11 juni 2007 11:14

NU ÄR JAG I LVL 40 MED GRISEKNOWA. DET ROCKAR SÅ FETT. Nu väntar jag bara på att en kommpis ger mig 50g så kan jag köpa mount. Då kan jag rida 60% snabbare. DET ÄGER!!!! Min brossa gick upp i lvl 30 igår med sin paladin. Det är ganska bra. Jag föröker hjälpa honom att skaffa cropsemaker.´Men man får bara Tusken helm. Den är inte bättre än vad jag har. Jag har en hjälm man får i SM-armory. Den bosen man får den av heter Hero. Jag vill få legsen han dropar men jag hittar aldrig grup för SM-armory. Nu när jag är i 40 kan jag ha mial också. Då kan jag ha mer armor. Det äger. Nu har jag en bra attack som heter volley. Det är pilregn. Det är bra. Men nu ska jag stänga av Tjarå. Ps: Om jag inte skriver så mycke under sommaren. Men snälla kolla min blogg ändå så jag får mer besökare!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Calle - 9 oktober 2007 09:29

Nu är jag här igen med nya nyheter. Jag har slutat med WoW. Men jag spelar ett nyt fast inte lika mycket. ska gå nu ses. Ps: jag har haft ett super somarlov. hoppas ni har det med!...

Hej

Av Calle - 11 juni 2007 11:08

Hej. Jag har inte skrivit så mycke på sista tiden och det behoso på att elevensval har slutat nu. Det är lite synd för då kommer jag inte skriva så mycket :( MEN NU KOMMER DJÄVELEN I EGEN HÖG PERSON OCH HEMTAR MIG....

Av Calle - 5 juni 2007 13:52

Idag har det varit roligt. Jag hitta en snygg bil KOLLA  

Av Calle - 4 juni 2007 11:04

DRUIDER SUGER FETT. Dom är tråkiga som bare den. Nu kör jag på Griseknowa igen. Det var bättre att ha min griseknowa. När jag är i lvl 40 å kanske jag kör på Druiden. Men nu ska jag spela någonting. PS Jag skrev nyss det andra inlägget!...

Hej

Av Calle - 4 juni 2007 10:50

Idag ska jag visa min Blogg för HELA skolan. Det ska bli kul vad dom tycker om den men jag tror dom tycker att den är bra. Jag tycker att det har varit kul den tiden som har varit och jag kanske kommer att skriva lite under sommarlovet. Det ska bli s...

Presentation

Omröstning

Vad väljer du?
 glassstrut
 en geleorm
 sova
 spela
 leka med kompisarna
 titta på TV
 träffa släkten
 slappa och lata sig
 gå en promonad
 cykla
 DVD
 jobba
 skolan
 åka skidor
 snowboard
 åka cross
 springa
 mattematik
 svenska
 engelska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards